Dobry projekt graficzny
Przygotowanie dobrego projektu wiąże się z zachowaniem kilku zasad:
MINIMALIZM i prostota sprawdza się na każdym etapie tworzenia kreacji
WYRAZISTOŚĆ czyli najlepiej jeden dominujący obraz i jedno dominujące hasło
CZCIONKA najlepiej duża, prosta i czytelna - informacje na billboardzie powinny być czytelne zarówno z bliska jak i z daleka
KONTRASTOWOŚĆ kolorów czyli jasne na ciemnym, ciemne na jasnym dla lepszego odbioru obrazu
Studio graficzne
Posiadamy własne studio graficzne, w których produkujemy layouty do realizowanych kampanii, jak również wykonujemy projekty zlecone do innych kampanii. Wykonaliśmy setki projektów, dlatego zapewniamy consulting na wszystkich etapach tworzenia kreacji. W praktyce, do każdego naszego klienta przypisany jest jeden grafik, który z czasem poznaje specyfikę branży i prowadzonej działalności. Taka forma obsługi znacząco podnosi efektywność współpracy i pozytywnie wpływa na efekt końcowy.
Podejmujemy się zarówno realizacji pojedynczych projektów, jak również dużych kampanii, które obfitują w częste zmiany w kreacji, np. zmiany produktów w promocji.